Holiday Club seuraa jatkuvasti koronavirus-tilannetta

Holiday Club seuraa koronavirus-tilanteessa THL:n ja viranomaisten ohjeita.

Holiday Club

Kaikki Holiday Clubin lomakohteet ovat auki ja palvelevat asiakkaita. Henkilökuntamme on ohjeistettu jokaisessa toimipisteessämme korona-ajan toimintaohjeilla. Huomioimme asiakkaidemme turvallisuuden ja loman onnistumisen jokaisella palvelualueella. Katso tästä joustavat varausehtomme ja lomakohteidemme turvallisuusohjeet. Kohdekohtaiset aukioloajat löydätte 'kohteet'-välilehdeltä nettisivuiltamme.

Muutoksia kylpylähotellien toimintaan 8.–28.3.2021

Toimimme viranomaisten Covid-19 -pandemiaan kohdistuvien määräysten ja ohjeistuksen mukaisesti rajoittaen toimintaamme kylpylähotelleissa. Loma-asuntomme ovat auki sekä omistajille että vuokraajille  kaikissa kohteissamme. Hotellien vastaanotto ja R-kioskit palvelevat. Myös osakasinfoja järjestetään myyntitoimistoissamme noudattaen tarkasti turvallisuusohjeistuksia.

Seuraavat kylpylähotellimme suljetaan 8.–28.3.2021 väliseksi ajaksi:

    Holiday Club Caribia
    Holiday Club Tampereen Kylpylä
    Holiday Club Saimaa
    Holiday Club Salla
    Holiday Club Saariselkä

Yllämainittujen kohteiden osalta hotellimajoitus, kylpylätoiminta, ravintolat ja aktiviteetit ovat suljettuna. Tämänhetkisen tiedon mukaan kylpylähotellimme Holiday Club Kuusamon Tropiikki ja Holiday Club Katinkulta ovat avoinna ja palvelevat supistetuin aukioloajoin. Kohdekohtaiset aukioloajat löydät nettisivujen kohteet-välilehdeltä.

Olen varannut hotellimajoituksen johonkin yllämainituista kylpylähotelleista – miten toimin?

Mikäli olet varannut hotellimajoituksen ajanjaksolle 8.–28.3.2021 suljettavaan Holiday Club -kylpylähotelliin, olemme sinuun yhteydessä viikon 9 aikana löytääksemme yhdessä sinua parhaiten palvelevan ratkaisun.

Olet yhä tervetullut lomalle ja haluamme tarjota  mahdollisuuden siirtää varauksesi samaan kohteeseen ja ajankohtaan laadukkaaseen Villas-loma-asuntoon. Halutessasi voimme myös siirtää hotellivarauksesi toteutumaan myöhemmin erikseen määriteltyinä ajankohtina. Mikäli haluat perua varauksesi ja olet maksanut majoituksesi etukäteen, palautamme rahat.

Olen varannut majoituksen loma-asuntoon sulkuviikoille – miten toimin?

Majoittuminen loma-asunnoissa toteutuu kaikissa kohteissamme normaalisti eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Myös niiden kylpylähotellien osalta, jotka ovat suljettuina, hotellien vastaanotto ja R-kioskit palvelevat. Halutessasi voimme kuitenkin siirtää lomasi toteutumaan myöhemmin erikseen määriteltyinä ajankohtina.

Teemme kaikkemme palvellaksemme teitä parhaalla mahdollisella tavalla poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta. Asiakaspalvelumme saattaa kuitenkin ajoittain ruuhkautua, joten toivomme kärsivällisyyttä. Huomaathan, että jos sinulla on hotellivaraus sulkuajankohdalle, otamme sinuun yhteyttä.

Mikäli haluat olla yhteydessä, asiakaspalvelumme auttaa numerossa 0300 870 900  ma–pe 8–18, la 10–15.

Holiday Club Saimaa operoi hiihtolomaviikoilla normaalisti.

Kiinnitämme erityistä huomiota asiakkaidemme turvallisuuteen ja henkilökuntamme on ohjeistettu jokaisessa toimipisteessämme korona-ajan toimintaohjeilla. Haluamme turvata asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveyttä, joten ethän matkusta sairaana ja muistathan huolehtia turvaväleistä, maskin käytöstä ja käsihygieniasta.

Lisätietoa Holiday Club Saimaan aukioloista löydät kohdesivulta.

.
Päivän kurssi
Viimeisimmät uutiset
Koeajossa
Yhteistyössä